Black Pacific – featuring Jim Lindbergh from Pennywise
more to be announced
This show is going to be HUGE for more than a few reasons, including:
The only Blink 182 show in North America this year
Exclusive Southern California performance by Eminem
First Bush concert since 2001
TICKETS
Special KROQ presale with discounted prices starts at 10am on Thursday, June 24th. Click here to sign up to become a KROQ Street Team member.
General onsale at 10am on Saturday, June 26th.
2-day pass: $149.50
Single day ticket: $79.50
VIP Ticket (2-day only): $395.00 (VIP tickets include the following: Exclusive Monster Energy platform access with shaded, lounge seating, VIP parking and VIP entrance to venue, access to VIP food concessions, upgraded bar services (beer, spirits & wine), DJ spinning all day long, elevated viewing platforms, upgraded restroom facilities, and more.)
Check out the Epicenter Twenty Ten Artist Spotlightshere.
*SOURCE*
audrey Chroniqueuse en Chef de l'info Phoenixienne
Messages : 7322 Date d'inscription : 23/05/2010 Age : 42 Localisation : Là où le vent me porte
Ben c'était hier donc y a des photos : (crédit Noele6277 sur Twitter)
Selon Vicki, Tomo est enrhumé, il ne voulait pas contaminer les gens, d'où le masque
Et y a eu une interview par Kroq et voilà ce qui en ressort :
Citation :
For those who missed the #Epicenter interview w/ @30secondstomars Highlights are according to the guys: Hurricane will be (hopefully) filming in coming weeks in NY as per Jared. They do hope to be at Sundance if they get the artifact done and accepted. And when asked what the Devil fucks like: Jared: The devil fucks like God makes love. Tomo - Devil fucks like a cowboy. Shannon - The devil fucks like me!
Hurricane sera filmé dans les prochaines semaines à NY par Jared. Ils espèrent passer au Sundance si Artefact est prêt et accepté. Et à la question "Comment le Diable baise-t-il ?" Jared : Le Diable baise comme Dieu fait l'amour, Tomo : Le Diable baise comme un cowboy, Shannon : Le Diable baise comme moi !
Pitchouill Biologeek GAZELLE de SHANNON
Messages : 13136 Date d'inscription : 22/05/2010 Age : 34 Localisation : Allemagne
[ mode langue de p*te on ] Qui est ce que Tomo pourrait contaminer ? les micro organismes qui vivent dans ses cheveux ? c'est pas comme s'il interagissait vraiment avec le reste du monde actuellement [ /off ]
Citation :
For those who missed the #Epicenter interview w/ @30secondstomars Highlights are according to the guys: Hurricane will be (hopefully) filming in coming weeks in NY as per Jared. They do hope to be at Sundance if they get the artifact done and accepted. And when asked what the Devil fucks like: Jared: The devil fucks like God makes love. Tomo - Devil fucks like a cowboy. Shannon - The devil fucks like me!
Qu'ils sont c*ns
Virginie
Messages : 13510 Date d'inscription : 22/05/2010 Age : 45 Localisation : Dans une piscine et aussi un sac de couchage..
Je vais mettre les liens parce que ça s'affiche pas ici non plus mais je suis au taf et la connexion est pas top, donc je pensais que ça venait de l'ordi.
x __ x si quelqu'un trouve une vidéo pas décalée je prends parce que j'ai un petit souci d'ajustement, mon cerveau ne comprend l'anglais que quand je vois parler les personnes en même temps que je les entends XD Et on entends rien à la moitié des trucs dit > < Donc si quelqu'un a compris ce que chouine Tomo à propos de n'être que le guitariste, je suis preneuse et l'artifact "peut être l'an prochain", c'est pas gagné x)
audrey Chroniqueuse en Chef de l'info Phoenixienne
Messages : 7322 Date d'inscription : 23/05/2010 Age : 42 Localisation : Là où le vent me porte